Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    15 januari 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Lenie:
    15 januari 2023
    Heel goede reis zijn jullie er klaar voor.
  3. Peter Geraerts:
    15 januari 2023
    Goede reis en veel mooie en interessante momenten.
  4. Bert van Lumig:
    Goede reis en succes met het project. Groetjes Bert en Nellie
  5. Riet Vos-Augustinus:
    15 januari 2023
    Wat fijn dat je de reisblog hebt gemaakt. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
    Heel veel succes in het project en hopelijk hebben jullie snel je draai gevonden.
  6. Truus en Ruud Theelen:
    16 januari 2023
    Leuk om jullie te volgen! Wij zitten reeds op Bali, een stuk in de richting. Vermoeiende trip maar het bevalt uitstekend!
    Goeie reis toegewenst en een heel fijn verblijf
  7. Guido Spitz:
    16 januari 2023
    Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen .
  8. Dirk Smolenaars:
    Goeie Reis en veel suc6!
  9. Anjo Timmermans:
    16 januari 2023
    Wat mooi dat jullie dit avontuur aan gaan. Geniet ervan en succes!
  10. Joost:
    18 januari 2023
    Goeie reis. Ben benieuwd naar jullie avonturen!
  11. Truus:
    10 februari 2023
    Ik ben benieuwd wie "Joost" is, ik ken er namelijk vier die Joost heten.
  12. Theo Bakker:
    20 januari 2023
    Wat een geweldig avontuur met een mooi doel. Goede reis en geniet met volle teugen.
  13. Robert Groeneboom:
    21 januari 2023
    Jan en Truus, heel veel plezier en succes. Als je vragen hebt, wil ik wel functioneren als back-up, maar betwijfel of het nodig is.
  14. Truus:
    10 februari 2023
    Hoi Robert. Het is duidelijk anders dan onze projecten in Nederland. Het gaat hier vanwege het onbetrouwbare elektriciteit net vooral om een backup systeem te hebben met accu's. Hierbij moet de inverter zowel met het onbetrouwbare net, het noodaggregaat alsook met de zonnepanelen met bijbehorend accupakket kunnen omgaan. Victron (Nederlands fabrikaat) is daar heel goed in en ook marktleider.
  15. Guido Spitz:
    2 februari 2023
    Ik ben erg benieuwd naar het vervolg en de foto’s. Succes .
  16. Herman Verhaegh:
    5 februari 2023
    Hallo Jan en Truus,
    Ik hoop dat het jullie goed gaat en wens jullie heel veel succes met dit project, geniet ervan.
    Groetjes uit Heel, Herman Verhaegh